Plek innemen in het hoofd van uw doelgroep
U wilt als bedrijf of organisatie natuurlijk een blijvende plek verkrijgen in het achterhoofd van uw doelgroep. In dat geval heeft u een huisstijl nodig. Het logo van uw bedrijf of organisatie vormt hierbij de basis, waarop de huisstijl verder voortborduurt. Op deze wijze krijgt uw bedrijf een herkenbare glimlach bij uw klant en potentiele klant, waardoor de herkenning en hiermee ook de merkwaarde van uw bedrijf direct wordt versterkt.

Merkbekendheid
Daarnaast is een huisstijl essentieel op het moment dat u merkbekendheid wilt creëren of de huidige merkbekendheid wilt versterken. Door op een consistente wijze uw visuele bedrijfsidentiteit te communiceren via relevante (online en offline) kanalen kunt u daadwerkelijk bereiken dat u relevant wordt voor uw doelgroep. Een huisstijl versterkt dus niet alleen de herkenbaarheid van uw bedrijf, maar ook uw merkbekendheid. Hierdoor onderscheid u zich beter ten opzichten van uw concurrenten.

Conclusie
Concluderend is het als bedrijf of organisatie dus essentieel om een huisstijl te hebben wanneer u relevant gevonden wilt worden voor uw doelgroep. De huisstijl dient op elk apparaat (Desktop, Laptop en mobiele telefoon) - en op elke huisstijldrager (flyer, visitekaartje, jaarverslag en envelop) op gelijke wijze over te komen, zodat de boodschap voor uw doelgroep helder en consistent is.

Heeft u een huisstijl nodig of wilt u graag vrijblijvend en kosteloos advies hierover? Neem dan gerust contact met ons op.